2020. május 07. Győr-Tét-Pápa gyorsforgalmi Nyomtatás
FacebookIWIWSatartlapGoogle bookmarkLinkter.huvipstart.huMyspace bookmarkDiggUrlGuru.huBlogter.huDel.icio.usTwitterJP-Bookmark
2020. május 07. csütörtök, 07:17

 Elrajtolhat a gyorsforgalmi kapcsolat megépítése  GyÅ‘r-Tét-Pápa között

A Győr és Pápa közötti gyorsforgalmi út tervezőit még 2018 októberében hirdették ki, most pedig – másfél évvel később – már a kivitelezési munkálatok is megkezdődhetnek.

Nemzeti Infrastruktúra Zrt. (NIF) beruházásában egyrészt megépítik az új nyomvonalon vezetett, 2x2 sávos, 83. sz. fÅ‘utat Pápa és Tét déli csomópontja (32+574 - 51+000 km sz.) között, mely egybefüggÅ‘en mintegy 18,4 km hosszúságú lesz. Ezen kívül kiépítik az új nyomvonalon vezetett, 2x1 sávos 8315 j. repülÅ‘téri bekötÅ‘utat, amely egy több mint 1,5 kilométer hosszú szakasz lesz. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:205967-2020:TEXT:HU:HTML&src=0

Győr és Tét között közel 18 kilométeres szakasz épül meg
Az új nyomvonalon vezetett, 2x2 sávos, 83. sz. főút Tét déli csomópontja és Győr (51+000 - 68+641 km sz.) között egybefüggően mintegy 17,6 kilométeren épül meg. Ezen a szakaszon négy darab különszintű csomópontot is megépítenek, melyek Tét déli részén, Tét északi részén, valamint Győrszemere és Koroncó közelében lesznek. Ezen kívül 8 darab műtárgyat is kap a közel 18 kilométer hosszú útszakasz.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:205967-2020:TEXT:HU:HTML&src=0

 Vállalkozási szerzÅ‘dés a 83. sz. főút Pápa-Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. RepülÅ‘téri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére:

A 83. sz. 2x2 sávos főút Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. Repülőtéri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) szakaszokra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főutat Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) között, mely egybefüggően mintegy 18,4 km hosszúságú, és az új nyomvonalon vezetett 2x1 sávos 8315 j. Repülőtéri bekötő utat, mely egybefüggően mintegy 1546 m hosszú.

Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 32+574 - 51+000 km sz. közötti szakaszán két darab különszintű csomópont: Pápa észak és a Gyarmat, és 15 db híd műtárgy került megtervezésre. A Pápa észak különszintű csomópontban lévő B1 334 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 12,10 m - 28,07 m -12,10 m, összesen 52,27 m. A 36+838 km szelvényben lévő B1 368 sz. műtárgy egy nyílású, szabad nyílása 42,60 m.

Vállalkozási szerződés a 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr (51+000 - 68+641 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére.

A 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr (51+000 - 68+641 km sz.) közötti szakaszra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszt, mely egybefüggően mintegy 17,6 km hosszúságú.

Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszán négy darab különszintű csomópont: Tét dél, Tét észak, Győrszemere, Koroncó és 8 db műtárgy került megtervezésre. A Tét észak különszintű csomópontban lévő B1 547 sz. műtárgy egy nyílású, melynek szabad nyílása 35,30 m. A Győrszemre, Koroncói út felett lévő B1 592 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 9,61 m - 15,00 m - 8,93 m, összesen 33,54 m.

 

 

 
FacebookIWIWSatartlapGoogle bookmarkLinkter.huvipstart.huMyspace bookmarkDiggUrlGuru.huBlogter.huDel.icio.usTwitterJP-Bookmark